Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009

Μπαρντό καλεί Βλαντιμίρ

Είναι γνωστή για τα φιλοζωικά της αισθήματα η άλλοτε γατούλα και σύμβολο του σέξ Γαλλίδα ηθοποιός Μπριτζίτ Μπαρντό.Έτσι μετά από μια συνεχή επι έτη πολιορκία του Ρώσου
Προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν κατάφερε να πετύχει ώστε ο τελευταίος να απαγορεύσει στην
Ρωσία το κυνήγι της φώκιας από ηλικία 1 μηνός μέχρι ενός έτους. (Τι να έκανε ο άνθρωπος
μπροστά στην πολιορκία αυτή;)¨Ομως η γοητευτική ηθοποιός τον αντάμειψε με την επιστολή
που του έστειλε καθώς ανέφερε μεταξύ άλλων ότι"θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου
και να σας δηλώσω πόσο ευτυχής είμαι με την απόφασή σας να απαγορεύσετε να κυνηγούν
τις νεαρές φώκιες,με την αιτιολογία ότι πρόκειται για μια αιμοσταγή πρακτική"
"κύριε Πρωθυπουργέ,για μένα είστε πάντα ο πρόεδρος της καρδιάς μ¨ου ,σας ευχαριστώ θερμότατα που ανταποκριθήκατε στις εκκλήσεις μου"

Μα αγαπητή μου Μπριζίτ. Θα μπορούσε ο καημένος ο Βλαδίμηρος να κάνει διαφορετικά μετά
από τέτοια πολιορκία;Ξέρεις εσύ να χειρίζεσαι καλά το παιχνίδι αυτό.Τον τίτλο σου τον είχεςκερδίσει επάξια. Λίγο είναι να σε ευχαριστεί η γοητευτική ΒΒ και να λέει ότι "είσαι ο
πρόεδρος της καρδιάς μου"Τυχερέ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου